عظیم خودرو تهران

عظیم خودرو تهران

عظیم خودرو تهران

عظیم خودرو تهران

عظیم خودرو تهران با شعبات در مناطق تهران

عظیم خودرو تهران :

عظیم خودرو تهران در تهران بسیار قدرتمند فعالیت می کند و  مشاورین با تجربه دارد و بسیار راحت سوال های شما را به جواب خواهند رساند

عظیم خودرو با هدف های بزرگ برای مردم ایران پیش می رود و با خودرو های بسیار زیبا و با استانداردهای روز جهان وارد ایران خواهد کرد . 

برای مشاهده کلیپ های عظیم خودرو تهران در آپارات اینجا کلیک کنید .

برای مشاهده ی کلیپ عظیم خودرو تهران، دنیایی از شعب متعدد در تهران در آپارات اینجا کلیک کنید .

برای مشاهده ی کلیپ عظیم خودرو تهران دارای شعب متعددی در سطح شهر تهران است در آپارات اینجا کلیک کنید .

برای مشاهده ی کلیپ عظیم خودرو تهران در آپارات اینجا کلیک کنید

برای مشاهده ی کلیپ عظیم خودرو تهران آماده ارائه خدمات به هموطنان تهرانی در آپارات اینجا کلیک کنید .

برای مشاهده ی کلیپ عظیم خودرو تهران در آپارات اینجا کلیک کنید

برای مشاهده ی کلیپ عظیم خودرو تهران در آپارات اینجا کلیک کنید

تایر های بزرگ تأثیری در بهبود هندلیگ خودرو دارد ؟

فست کار:

تغییر سایز رینگ و تایر خودرو چندی است که رواج پیدا کرده است اما به راستی تاثیرات این کار چیست؟ آیا هندلینگ خودرو را بهبود می بخشد؟

در حقیقت هرچه تایر خودرو بزرگ ‌تر باشد، یعنی عرض آن بیشتر باشد، چسبندگی آن به سطح زمین بیشتر می ‌شود و در نتیجه فرمان پذیری و هندلینگ خودرو را بهبود می بخشد. که همین موضوع کمک می کند تا راننده با اطمینان بیشتری بتوانند پیچ ‌ها را بپیماید.

 در واقع بهترین سایز تایر خودرو همان سایز استانداردی است که توسط کارخانه سازنده پیشنهاد شده است اما در صورتی که قصد به تغییر سایز تایر خودرویتان دارید حتمن توصیه می شود با یک مکانیک ماهر مشورت نمایید.

 گفتنی است معمولا ۱ تا ۲ سایز بزرگ ‌تر از سایز استاندارد برای خودرو مجاز خواهد بود و در صورتی که ابعاد تایر از حد مجاز بزرگتر باشد موجب لاستیک سایی و مصرف بیشتر سوخت  می شود. همچنین استفاده از رینگ های بزرگ تر و سنگین تر ، می تواند تاثیر منفی در شتاب گیری خودرو نیز داشته باشد.

 این نکته فراموش نشود که استفاده از تایرهایی با سایز غیر استاندارد می تواند آسیب جدی به جلوبندی خودرو برساند. از این رو توصیه می شود پیش از تغییر ابعاد لاستیک خودرویتان حتمن با یک کارشناس در این زمینه مشورت نمایید.

منبع : فست کار

ساخت کراس کانورتیبل توسط فولوکس واگن

چرخون : اگر بخواهیم بگوییم ساخت یک کراس کانورتیبل از گزینه‌های مورد علاقه فولکس‌واگن است و همیشه این رویا را در سر پرورانده، چندان اشتباه نکرده‌ایم. ساخت کراس کانورتیبل توسط فولوکس واگن به گزارش پایگاه خبری چرخون، به نقل از عصرایران ، فولکس‌واگن این تصمیم خود را قطعی کرده و به خوبی می‌داند که نسخه‌های کراس کابریولت نیسان مورانو به سختی مورد استقبال مشتریان قرار گرفتند و هرگز فروش خوبی نداشتند. از طرفی رنج‌روور اووک کانورتیبل موجود در بازار نیز رقیب قدرتمندی برای این مدل از خودروها محسوب می‌شود. با این تقاسیر فولکس‌واگن اعلام کرده یک کراس کانورتیبل را با پایه مدل‌های تی-راک خواهد ساخت و انتظار داریم تا نیمه اول سال ۲۰۲۰ شاهد فروش اولین نمونه‌های آن در بازارهای جهان باشیم. فولکس‌واگن یک طرح اولیه از کراس- کانورتیبل دو درب احتمالی‌اش را منتشر کرده است که چندان وحشتناک و غیر معقول به نظر نمی‌رسد. فولکس‌واگن بر این باور است که کراس‌های بدون سقف در حال محبوب شدن هستند و مردم علاقه دارند در آستانه فصل گرما در ارتفاعی زیاد و بدون سقف از هوای آزاد بهره برند. مقامات ارشد فولکس‌واگن پیش‌بینی می‌کنند که که فروش خودروی آنها از مدل بیوک کاسکادا بیشتر خواهد بود. فولکس‌واگن با این تصمیم تمرکز بیشتری را بر روی ساخت خودروهای شاسی‌بلند (SUV) قرار داده و قصد دارد برای ورود کابریولت “تی- راک” به بازار ۹۸ میلیون دلار یا ۸۰ میلیون یورو سرمایه‌گذار ی کند. مدیر عامل فولکس‌واگن در خصوص این تصمیم اعلام کرد: تی‌راک هم‌اکنون در سگمت SUV های کامپکت تنظیمات و استانداردهای جدیدی را داراست و ارائه یک مدل با سقف متحرک می‌تواند خودرو را بسیار احساسی و لذت‌بخش جلوه دهد. در حال حاضر در خصوص جزئیات یا قیمت احتمالی این خودرو اطلاعات چندانی وجود ندارد

منبع : چرخون

charkhon.ir/